Πολιτική Επιστροφών
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του πελάτη
Κάποιες φορές τα πράγματα δεν έρχονται όπως τα υπολογίζαμε.. και το κατανοούμε απόλυτα!! Έτσι αν το προϊόν που παραλάβατε δεν σας ικανοποιεί μπορείτε να το αλλάξετε. Για να γίνει δεκτή η επιστροφή, όμως, θα πρέπει:
- Το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο και στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε αρχικά.
- Η συσκευασία του προϊόντος να είναι η αρχική του, χωρίς να είναι ελλιπής ή φθαρμένη και να είναι σφραγισμένη.
- Να είναι άθικτα και σε άριστη κατάσταση όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν, όπως η απόδειξη λιανικής ή οποιοδήποτε άλλο υλικό προώθησης, marketing κλπ.
Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής ή αντικατάστασης των προϊόντων είναι επτά (7) ημερολογιακές μέρες από την ημερομηνία παράδοσης των προϊόντων με βάση τα έγγραφα παραλαβής.
Όλα τα προϊόντα κατά την επιστροφή τους ελέγχονται στο τμήμα Service για τυχόν σημάδια φθοράς πριν από οποιαδήποτε αλλαγή.
Εφ’ όσον πληρούνται όλες οι παραπάνω προϋποθέσεις σχετικά με τις επιστροφές προϊόντων, σας ανταλλάσσουμε το προϊόν με όποιο άλλο επιθυμείτε ή σας πιστώνουμε δωροκάρτα για επόμενη αγορά σας.
Προς το παρόν, δεν υπάρχει η επιλογή της επιστροφής χρημάτων.
Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της εταιρείας μας
Έχετε το δικαίωμα να αλλάξετε το προϊόν που παραλάβατε χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση ή να σας επιστραφεί το ποσό που καταβάλλαται:
- εάν με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του ΠΑ-ΤΗ-ΤΟ πουλήθηκαν λανθασμένα προϊόντα (λάθος στην λήψη παραγγελίας, στην τιμολόγηση, στην αποστολή)
- ή πουλήθηκαν προϊόντα κακής ποιότητας (ελαττωματικό προϊόν, καταστροφή κατά την μεταφορά).
Όλα τα προϊόντα προς αποστολή ελέγχονται και πακετάρονται προσεκτικά. Σε περίπτωση που κατά την παράδοση της παραγγελίας η συσκευασία είναι κατεστραμμένη ή παραβιασμένη μην αποδεχθείτε την παραλαβή και επικοινωνήστε μαζί μας.